Az indulásról

 2011.01.13. 00:33

Jelenleg éppen térdig gázolunk a problématengerben, amit a nyugdíjrendszer átalakításának neveznek. Sokat olvastam, beszéltem a témában, hogy jól értesült lehessek (talán részben sikerült).

Ezen túl írni is fogok, legalább nem golyózok be teljesen a témától...

 

Ízelítő magamról:

Több bűnöm is van, amit be kell az elején valljak.

- multinál dolgozom, általában elégedett vagyok a helyzetemmel, munkámmal

- elég jól keresek (bár egyáltalán nem dúskálok az anyagi javakban)

- adót, azaz sok adót fizetek

- szeretem tudni, mi folyik körülöttem

- magánnyugdíjpénztár-tag maradtam

 

Nem folytatom a listát, lehet sárral dobálni (majd megszárad és utána lepereg). De mielőtt ez megtörténne, megpróbálom kifejezni a véleményemet bizonyos témákra. Erről fog szólni a blog. Akinek segít, hasznosítsa, akinek nem, az ne. :-)

 

Vitázni, hozzászólni itt lehet:

http://fidesznyugdij.blog.hu/2011/01/25/vitalap

Címkék: fidesz nyugdíj magánnyugdíjpénztár nyugdíjpénztár magánnyugdíj

A bejegyzés trackback címe:

https://fidesznyugdij.blog.hu/api/trackback/id/tr272580186
süti beállítások módosítása