Vitalap

 2011.01.25. 21:48

Tisztelt Olvasók!

Azt a galádságot követtem el, hogy az egyes posztokhoz kikapcsoltam a kommentelés lehetőségét. Ezt a blog-ot inkább naplónak szánom, viszonylag sok személyes részlettel. Ezért ezt úgy szeretném, hogy maradjon csak az én naplóm.

Viszont nyitott vagyok bármilyen véleményre, egymással beszélgetésre, ezért erre időnként egy külön beszélgető, vitatkozó teret hozok létre.

Íme az első ilyen lap.

 

u.i: Aki nélkülözi a normális vitázás, véleményformálás, egymás iránti alapvető tisztelet képességét, azt mi is nélkülözni fogjuk...

A bejegyzés trackback címe:

https://fidesznyugdij.blog.hu/api/trackback/id/tr782613631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ninitomitoni · http://fidesznyugdij.blog.hu/ 2011.02.01. 19:22:06

A blog néhány napja kilépett a nyilvánosság mezejére! :-)

Remélem, gondolataim hozzájárulnak a "maradók" személyes indítékainak megismerésében!

Ettől függetlenül nem kell velem egyetérteni!

De ha valaki mégis egyetért, szívesen várom ezen véleményeket is.

cicómicó 2011.02.03. 21:56:53

Tetszik a blog-naplód. Érthető, tárgyilagos. Hajrá, csak így tovább!

ninitomitoni · http://fidesznyugdij.blog.hu/ 2011.02.04. 22:05:33

Köszönöm a bíztatást, és üdvözöllek, mint az első kommentelőt! :D

cicómicó 2011.02.05. 16:22:02

@ninitomitoni: Elvesztettem a fonalat. Aki maradt mnyp tag, annak mikor utal újra a munkáltató járulékot a pénztárának? Merthogy ugye tavaly november óta nincs utalás. Köszi

ninitomitoni · http://fidesznyugdij.blog.hu/ 2011.02.07. 19:45:54

@cicómicó:
Tudomásom szerint 1 évre fagyasztották be, vagyis a jelenleg érvényes törvény szerint 2011.novemberétől fognak újra utalni a pénztáraknak.

Ugyan ezzel a dátummal kerülünk ki az állami nyugdíjrendszerből, addig gyarapodnak a szolgálati évek.

A cég a 24%-os TB-járulékot persze továbbra is fizetni fogja utánunk az állami TB-be, csak nem kapunk érte semmit (szintén a jelenleg érvényes szabályozások szerint).

U.i: Annyi minden fog még itt forrongani a témában, hogy jelenleg teljesen kérdéses, mi is lesz majd pontosan.

cicómicó 2011.02.07. 21:40:04

@ninitomitoni: Oké, én is így gondoltam. Múlt héten kaptam meg a manyup elszámolást, és hát ugye októbertől nincs befizetés a munkáltatómtól. Gondolom ezt valahogy majd egy éven keresztül nekem kell majd valahogy kompenzálnom. Kíváncsian várom az AB döntést. :)
süti beállítások módosítása