Vitastílus

 2011.02.15. 22:29

  Török Gábor blogjában olvastam az alábbi részletet, benne egy idézettel Orbán Viktortól:

"...
Számomra azonban a legérdekesebbnek az a rész bizonyult, ahol az LMP frakcióvezetőjének magyarázta el a politika lényegét. Érdemes egy kicsit hosszabban felidézni: 
„Nem szeretek személyeskedni és nem szeretnék olyan véleményt megfogalmazni a hozzászóló személyéről, amit én a magaméval kapcsolatban kényelmetlennek éreznék. De ahogyan Ön gondolkodik erről a kérdésről, az olyan irodalmi széplelkűségre vezet, vagy legalábbis arra emlékeztet engem. Hát hogy akarunk megállapodni mi óriási hatalmú multinacionális cégekkel, ha előtte nem fogunk pozíciót? Odamegyünk, és kérünk tőlük valamit? Hogy gondolták ezt?! Azért kellett kivetni a válságadókat, hogy legyen tárgyalási pozíciónk! Meg kellett mutatni, hogy Magyarországon, ha szükség van, korábban érinthetetlennek tartott szektorok is, igen, arányosan szerepet kell hogy vállaljanak a közterhekből. Oszt majd innen tárgyalhatunk. És lehet, hogy ez személyesen valakinek nem tetszik, de a hatalomnak ez a világa.”
... "

 

Igen, itt a magyarázat a történtekre.

Ez a kocsmai vitastílus, amikor "először ütünk, aztán kérdezünk", teljesen érthetővé teszi a magánnyugdíjpénztári történéseket. El is szomorodtam. Ugyanis én szeretek olyan naív ember lenni, mint a fentiekben megszólított Schiffer András.

 

A munkám arról szól, hogy embereket vezetek rá arra az útra, hogy igényük legyen változtatni a saját maguk által megszokott módszereken, és ezt a környezetükkel való egyeztetések során tegyék meg. Mivel egy vállalatot keresztül-kasul szabdalnak belső vevő-szolgáltatói viszonyok, semmilyen változás nem megy időigényes egyeztetések nélkül. A diktátumok, az "én megfelelően csinálom a dolgaimat, de bezzeg mások nem, változtassanak előbb azok" gondolkodásmód szép lassan megesz akár egy komoly, tőkeerős céget is.

 

Szóval ezért is szomorú vagyok, mert nem csak a véleményem, hanem a szakmai ismereteim is elutasítják ezt a mentalitást, sehova sem vezető útnak tekintem ezt a magatartást.

 

Hozzászólni, vitázni itt lehet:

http://fidesznyugdij.blog.hu/2011/01/25/vitalap 

 

Forrás: http://www.theshiftofconsciousness.info

Címkék: fidesz nyugdíj magánnyugdíjpénztár nyugdíjpénztár magánnyugdíj

A bejegyzés trackback címe:

https://fidesznyugdij.blog.hu/api/trackback/id/tr282664144
süti beállítások módosítása