További blöffök...

 2011.01.25. 22:50

Rengeg véleményt, apró hírmorzsát olvasok mostanában.

A legújabb gyöngyszemek:

- egyrészt gyorsul az átlépés üteme. Az eddigi napi 700-1000 emberről a tegnapi nap (jan. 25.) hirtelen felugrott 5000-re. Ha így megy tovább, még maradunk is a végén "néhányan".

- nem tudom, csak pletyka-e, de párhuzamosan megjelent infó arról, hogy a kormány még tovább megy az elkezdett úton. Állítólag ezen túl már örökölhető sem a magánnyugdíjpéntári felhalmozás, csak annak egy jelentősen csökkentett része, illetve egy összegű kifizetést sem lehet majd csinálni, stb. Remélem nem igazak ezek a hírek...

 

Hát igen, a nemzetközi helyzet fokozódik, fokozni kell a nyomást is!

 

Akkor ezennel én is elkezdem fokozni!

Üzenem az Uraknak és Hölgyeknek az elefántcsont-toronyban, hogy eleget szórakoztak, sürgősen abba kéne kéne hagyni a kibabrálást!
Lehet zsarolni az embereket, de a fagyi vissza fog nyalni!

Én is tudok pl. zsarolni: vagy hagyják, hogy a havi kb. 45.000 Ft-os Magánnyugdíjpénztári befizetéseimmel magam rendelkezhessek, vagy elfelejthetik a teljes kb. havi 300.000 (!!!) Ft-ot, amit utánam kap havonta az állam! Ugyanis ennyi adót vonnak tőlem és fizettetnek meg a céggel a bérem után!

 

És mielőtt bárki nekem esik: bár jól élek, de a (még) panellakás és 10 éves tucatautóm mellett nem kéne összehasonlítani bárki olyannal, aki adóelkerüléssel és csalással teremt fényűző luxust maga körül!

Sokat tanultam, sokat dolgoztam ezért, és fogok is a jövőben! De azt tudni kell, hogy kurrens szakmára nagy a kereslet a világban! Nem kötelező nekem itthon dolgoznom. Csak éppen szeretek, ezért vagyok itt.

 

El lehetne egy kicsit gondolkodni!

 

U.i: Más szakma, más problémakör, de az eredmény hasonló lehet:

http://index.hu/belfold/2011/01/23/soha_ennyi_orvos_nem_akart_kulfoldon_dolgozni/

 

Vitázni, hozzászólni itt lehet:

http://fidesznyugdij.blog.hu/2011/01/25/vitalap

 

Kép: http://www.chicagotribune.com/entertainment/tv/

Címkék: fidesz nyugdíj magánnyugdíjpénztár nyugdíjpénztár magánnyugdíj

A bejegyzés trackback címe:

https://fidesznyugdij.blog.hu/api/trackback/id/tr792613785
süti beállítások módosítása